Ενιαίος Κατάλογος Σχολικών Βιβλιοθηκών Κύπρου 

Μάθε να παραδέχεσαι, να ενθαρρύνεις, να πειθαρχείς , να σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους : βασικές αρχές αγωγής, συμπεριφοράς και σχέσεων γονέων-εφήβων / Ντόν Ντινκμέγιερ, Γκάρυ ΜάκΚαίυ, Τζών Κάρλσον; μετάφραση Εύη Νάντσου.

By: Dinkmeyer, Don [Author]Contributor(s): Νάντσου, Εύη [Translator] | Carlson, Jon [Associated name]Material type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: English Series: Ανθρώπινες Σχέσεις-Αγωγή-Συμπεριφορά | Ατομική Ψυχολογία ; 4Publication details: Αθήνα: Θυμάρι, 1988Edition: 4η εκδDescription: 144 σ.: 22 εκSubject(s): Ψυχολογία | Ανθρώπινη συμπεριφοράDDC classification: 158.1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Books Books Σεβέρειος Βιβλιοθήκη
MAIN 158.1 ΙΝΣ (Browse shelf (Opens below)) Not For Loan SEV00017251
Browsing Σεβέρειος Βιβλιοθήκη shelves, Collection: MAIN Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
No cover image available No cover image available
158.1 ΒΕΕ Πέρα απο την επιτυχία και την αποτυχία : δρόμοι γα την αυτοδυναμία και την ωριμότητα / 158.1 ΓΑΛ Τα μυστικά της ζωής / 158.1 ΓΑΛ Τα μυστικά της ζωής / 158.1 ΙΝΣ Μάθε να παραδέχεσαι, να ενθαρρύνεις, να πειθαρχείς , να σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους : βασικές αρχές αγωγής, συμπεριφοράς και σχέσεων γονέων-εφήβων / 158.1 ΜΑΥ Η έρευνα του ανθρώπου για τον εαυτό του : πως μπορούμε ν' αντισταθούμε στην ανασφάλεια της εποχής μας και να βρούμε μιαν εστία δύναμης μέσα μας / 158.1 ΠΙΝ Οι μανούβρες : μαθήματα συναισθηματικής αυτοάμυνας / 158.1 ΠΙΝ Λύσε μόνος σου τα προβληματά σου /

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha