Ενιαίος Κατάλογος Σχολικών Βιβλιοθηκών Κύπρου 
Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Σύγχρονη διδακτική / Αχιλ. Γ. Καψάλης, Ελένη Αθ. Νημά.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Publication details: Θεσσαλονίκη : Αφοι Κυριακίδη, c2015.Edition: 3η έκδDescription: 352 σ. : σχέδ. ; 25 εκISBN:
  • 9789606020131
  • 9606020134
Subject(s): DDC classification:
  • 371.102 23
Summary: Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και στην αποτελεσματικότητα της μάθησης μέσα στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται σημαντικά από την αρχική εκπαίδευση και την γενικότερη συγκρότηση, αλλά και από την συνεχή επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βεβαίως το γεγονός ότι η διδασκαλία είναι μια εντελώς προσωπική και ιδιοσυγκρασιακή διαδικασία. Ποτέ δύο εκπαιδευτικοί δεν σκέφτονται και δεν ενεργούν, ποτέ δεν διδάσκουν κατά τον ίδιο τρόπο. Η προσωπική σκέψη και δράση του εκπαιδευτικού ωστόσο χρειάζεται την επιστημονική γνώση, ώστε να οδηγεί στον διαρκή αναστοχασμό και την συνεχή αναδόμηση με βάση τις προσωπικές εμπειρίες του. Χωρίς αυτήν οποιαδήποτε μέθοδος και πρακτική καταλήγει να λειτουργεί ως συνταγή, η οποία δεν οδηγεί σε ικανοποιητικά αποτελέσματα, μολονότι εφαρμόζεται κατά γράμμα. Από την άλλη πλευρά πάλι χωρίς χρήσιμες προτάσεις για την διδακτική πράξη, η επιστημονική γνώση παραμένει αφηρημένη και άρα χωρίς πρακτική χρησιμότητα. Αυτήν την γνώση προσπαθεί να παράσχει στον εκπαιδευτικό το βιβλίο αυτό. Οι μέχρι τούδε εκδόσεις του ανά χείρας εγχειριδίου είχαν απροσδόκητη εκδοτική επιτυχία, η οποία επιβεβαιώνει την άποψή μας ότι καλύπτει προφανώς ένα σημαντικό κενό στην σχετική ελληνική βιβλιογραφία. Η επανατροφοδότηση λοιπόν που προσδοκούμε από συναδέλφους, συνεργάτες και λοιπούς αναγνώστες και η αξιοποίηση των παρατηρήσεων και των υποδείξεών τους μας επιτρέπει να ελπίζουμε σε σημαντική βελτίωση της ποιότητάς του στο μέλλον. Σημειώνουμε και πάλι ότι το βιβλίο δεν προσφέρεται ως βοήθημα προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, διότι είναι γραμμένο με εντελώς διαφορετική προσέγγιση από αυτήν που εφαρμόζεται κατά τις εξετάσεις αυτές.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Barcode
Books Books Β΄ Περιφερειακό Γυμνάσιο Λευκωσίας - Μαλούντα MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available BDG20065600
Books Books Γυμνάσιο Γερίου "Ίωνά και Κολοκάση" MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available GGK00005885
Books Books Γυμνάσιο Κοκκινοχωρίων Πάνου Ιωάννου CYPR Collection 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available GKP00007325
Books Books Εξατάξιο Γυμνάσιο Ομόδους MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available OMO00008019
Books Books Λανίτειο Λύκειο MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available LAN00026015
Books Books Λύκειο Α' Εθνάρχη Μακαρίου Γ' Πάφου MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) Available LMP00010310
Books Books Λύκειο Αγίας Φυλάξεως MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available FYL00006016
Books Books Λύκειο Αγίου Χαραλάμπους Έμπας 371.1 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available LAC00002766
Books Books Λύκειο Αποστόλου Βαρνάβα MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available NAV00007077
Books Books Λύκειο Γιαννάκη Ταλιώτη Γεροσκήπου MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available LGE00001720
Books Books Λύκειο Κύκκου B' (Λευκωσία) 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available KYK00016191
Books Books Λύκειο Κύκκου Πάφου MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) Available LKP00012833
Books Books Λύκειο Μακαρίου Γ' (Λάρνακα) MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available LLM00009636
Books Books Λυκείου Αγίου Νεοφύτου Πάφου 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available PLN00010712
Books Books Νικολαΐδειο Γυμνάσιο MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available NGP00001119
Books Books Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available KOL00001893
Books Books Σεβέρειος Βιβλιοθήκη - Παγκύπριο Γυμνάσιο Ground Floor MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available έκδ. 2015 SEV00074692
Books Books Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λάρνακας MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 3η έκδ. 2015 LTS00012528
Books Books Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λεμεσού Α' MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 2 Available TSL00019361
Books Books Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λεμεσού Α' 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available TSL00018306
Books Books Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λευκωσίας Α΄ MAIN 371.102 ΚΑΨ (Browse shelf(Opens below)) 1 Available ATS00023213

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.

Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και στην αποτελεσματικότητα της μάθησης μέσα στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται σημαντικά από την αρχική εκπαίδευση και την γενικότερη συγκρότηση, αλλά και από την συνεχή επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού.
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βεβαίως το γεγονός ότι η διδασκαλία είναι μια εντελώς προσωπική και ιδιοσυγκρασιακή διαδικασία. Ποτέ δύο εκπαιδευτικοί δεν σκέφτονται και δεν ενεργούν, ποτέ δεν διδάσκουν κατά τον ίδιο τρόπο. Η προσωπική σκέψη και δράση του εκπαιδευτικού ωστόσο χρειάζεται την επιστημονική γνώση, ώστε να οδηγεί στον διαρκή αναστοχασμό και την συνεχή αναδόμηση με βάση τις προσωπικές εμπειρίες του. Χωρίς αυτήν οποιαδήποτε μέθοδος και πρακτική καταλήγει να λειτουργεί ως συνταγή, η οποία δεν οδηγεί σε ικανοποιητικά αποτελέσματα, μολονότι εφαρμόζεται κατά γράμμα. Από την άλλη πλευρά πάλι χωρίς χρήσιμες προτάσεις για την διδακτική πράξη, η επιστημονική γνώση παραμένει αφηρημένη και άρα χωρίς πρακτική χρησιμότητα. Αυτήν την γνώση προσπαθεί να παράσχει στον εκπαιδευτικό το βιβλίο αυτό.
Οι μέχρι τούδε εκδόσεις του ανά χείρας εγχειριδίου είχαν απροσδόκητη εκδοτική επιτυχία, η οποία επιβεβαιώνει την άποψή μας ότι καλύπτει προφανώς ένα σημαντικό κενό στην σχετική ελληνική βιβλιογραφία. Η επανατροφοδότηση λοιπόν που προσδοκούμε από συναδέλφους, συνεργάτες και λοιπούς αναγνώστες και η αξιοποίηση των παρατηρήσεων και των υποδείξεών τους μας επιτρέπει να ελπίζουμε σε σημαντική βελτίωση της ποιότητάς του στο μέλλον.
Σημειώνουμε και πάλι ότι το βιβλίο δεν προσφέρεται ως βοήθημα προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, διότι είναι γραμμένο με εντελώς διαφορετική προσέγγιση από αυτήν που εφαρμόζεται κατά τις εξετάσεις αυτές.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image