Δύο προσεγγίσεις : ο Σεφέρης και το Σαράντα : ο Καζαντζάκης και η Κύπρος / Ανδρέας Κ. Φυλακτού.
Material type:
- 889.4
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Λύκειο Κύκκος Α' (Λευκωσία) | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | KAL00009745 | |||
![]() |
Λύκειο Κύκκος Α' (Λευκωσία) | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | KAL00009746 | |||
![]() |
Λύκειο Κύκκος Α' (Λευκωσία) | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | KAL00009747 | |||
![]() |
Λύκειο Κύκκος Α' (Λευκωσία) | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 4 | Available | χαρτοδ | KAL00008313 | ||
![]() |
Λύκειο Κύκκος Α' (Λευκωσία) | MAIN | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 5 | Available | ΧΑΡΤΟΔ | KAL00008312 | ||
![]() |
Λύκειο Κύκκου B' (Λευκωσία) | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | χαρτόδ. | KYK00008950 | ||
![]() |
Νικολαΐδειο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | NGP00000733 | |||
![]() |
Νικολαΐδειο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | NGP00000800 | |||
![]() |
Νικολαΐδειο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | NGP00001647 | |||
![]() |
Νικολαΐδειο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 4 | Available | NGP00001648 | |||
![]() |
Νικολαΐδειο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 5 | Available | NGP00001791 | |||
![]() |
Σεβέρειος Βιβλιοθήκη - Παγκύπριο Γυμνάσιο | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | Not For Loan | SEV00006911 | ||||
![]() |
Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λευκωσίας Α΄ | CYPR Collection | 889.4 ΦΥΛ (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | ATS00017995 |
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.