Ενιαίος Κατάλογος Σχολικών Βιβλιοθηκών Κύπρου 
Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Psychology for language teachers : a social constructivist approach / Marion Williams and Robert L. Burden.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge : Cambridge University Press, 1997.Περιγραφή: ix, 240 p. : ill. ; 24 cmISBN:
  • 0521498805
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 418.0071 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Βαθμολόγηση
    Μέσος όρος βαθμολόγησης: 0.0 (0 ψήφοι)
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Λύκειο Μακαρίου Γ' (Λάρνακα) MAIN 418.0071 WIL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο LLM00006199

Includes bibliographical references and indexes.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.

Με την υποστήριξη της κοινότητας Koha