Μορφές της προφορικής ελληνικής στα νηπιαγωγεία μας / Ανδρέας Στ. Παπασταύρου.
Τύπος υλικού:![Κείμενο](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9963651003
- Μορφές της προφορικής ελληνικής στα νηπιαγωγεία μας : παγκύπρια έρευνα [Τίτλος εξωφύλλου]
- 23 372.21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Βιβλιοθήκη Λυκείου Αγίου Γεωργίου Λάρνακας | CYPR Collection | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | GEO00014021 | ||
![]() |
Γυμνάσιο Αθηένου | References | 489.304095693 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Not For Loan | GAT00006967 | |||
![]() |
Εξατάξιο Γυμνάσιο Ομόδους | CYPR Collection | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | OMO00006623 | |||
![]() |
Λύκειο Μακαρίου Γ' (Λάρνακα) | CYPR Collection | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | LLM00009932 | ||
![]() |
Λύκειο Μακαρίου Γ' (Λάρνακα) | CYPR Collection | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 2 | Διαθέσιμο | LLM00009933 | ||
![]() |
Λύκειο Μακαρίου Γ' (Λάρνακα) | CYPR Collection | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 3 | Διαθέσιμο | LLM00009934 | ||
![]() |
Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΤΕΣΕΚ) Λάρνακας | MAIN | 372.21 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | LTS00011449 |
"Η παρούσα Παγκύπρια έρευνα για τις μορφές της προφορικής ελληνικής στα νηπιαγωγεία είναι η πρώτη συστηματική μελέτη που αναφέρεται στα κυριότερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της προφορικής γλωσσικής επικοινωνίας των παιδιών που φοιτούν σε δημόσια, κοινοτικά και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, από όλες τις επαρχίες του νησιού. Το δείγμα των παιδιών, ηλικίας 3-6 ετών από 48 νηπιαγωγεία, είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό και σε συνδυασμό με τη μεθοδολογία της έρευνας μπορούμε να θεωρήσουμε τα σχετικά πορίσματα απολύτως αξιόπιστα." -- προλογος.
Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 66-68).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.